• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها

  1. صفحه اصلی
  2. معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

https://doi.org/10.22049/jalda.2014.13515
dor 20.1001.1.2383591.2014.2.1.1.3
زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها
دوره 2، شماره 1 - شماره پیاپی 3
فروردین 1408
صفحه 13-24
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 5.86 M
سابقه مقاله
  • تاریخ دریافت: 24 مرداد 1392
  • تاریخ بازنگری: 17 آذر 1392
  • تاریخ پذیرش: 10 اسفند 1392
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 3,115
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 3,169

APA

. (1392). معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور. زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها, 2(1), 13-24. doi: 10.22049/jalda.2014.13515

MLA

. "معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور", زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها, 2, 1, 1392, 13-24. doi: 10.22049/jalda.2014.13515

HARVARD

. (1392). 'معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور', زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها, 2(1), pp. 13-24. doi: 10.22049/jalda.2014.13515

CHICAGO

, "معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور," زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها, 2 1 (1392): 13-24, doi: 10.22049/jalda.2014.13515

VANCOUVER

. معلم و فراگیر زبان انگلیسی در شیوه آموزش انسان محور. زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها, 1392; 2(1): 13-24. doi: 10.22049/jalda.2014.13515

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • فرخوان مقاله برای شماره ویژه 1400-11-15

ناشر: انتشارات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

حق تکثیر طبق اجازه نامۀ چهارم کریئیتیو کامنز متعلق به خالقان اثر برای استفاده های غیرتجاری است.

حق تکثیر

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب