تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا
دوره 5، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 27-41

https://doi.org/10.22049/jalda.2018.26268.1072

چکیده
  مدتهاست محققان علاقمند به کاوش در زمینه ی تاثیر خصیصه های شخصیتی بر یادگیری زبان خارجی یا دوم می باشند. مطالعه ی کنونی تلاشی است در جهت بررسی اینکه آیا رابطه ی آماری بامعنا میان میل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان درون گرا و برون گرا وجود دارد یا خیر. به این خاطر 150 زبان آموز، پرسشنامه های درون گرایی/برون گرایی مک کروسکی (1998)، ...  بیشتر