بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی
دوره 5، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 43-54

https://doi.org/10.22049/jalda.2018.26212.1061

چکیده
  این مطالعه باهدف بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی انجام شد. برای دستیابی به هدف مطالعه،60  زبان آموز ابتدایی زبان انگلیسی براساس عملکرد آنها در آزمون مهارت انتخاب شدند. پس ازاجرای پیشآزمون، شرکت کنندگان گروه آزمایشی، واژگان را به طور بصری دریافت کردند. معلم از انواع مختلف استراتژیهایی ...  بیشتر