نوع مقاله : سرمقاله

چکیده

در این سرمقاله، ماهیت میان رشته ای علوم علی الخصوص آموزش زبان انگلیسی مورد تاکید قرارگرفته است. پیچیدگی های علم آموزش زبان ایجاب می نماید که فراتر از قالب های تثبیت شده یک رشته با نگاهی میان رشته ای و فرارشته ای تمامی عوامل و جزئیات دخیل در فراگیری و آموزش زبان با در نظر گرفتن کلیۀ مختصات فرهنگی و اجتماعی جامعۀ هدف مورد مطالعه موشکافانه قرار گیرد.

کلیدواژه‌ها

Arnold, M. (2006). Literature and Science. In S. Greenblatt (Gen. Ed.), The Norton Anthology of English Literature, V. 2, (pp. 1415-1426). New York: W. W. Norton & Company, Inc.  
Bachmann-Medick, D. (2016). (Eng. Tran. A. Blauhut) Cultural Turns. New Orientations in The Study of Culture. Berlin: De Gruyter.
Kumaravadivelu, B. (2012). Language Teacher Education for a Global Society. London: Routledge.
Van Lier, L. (2004). The Ecology and Semiotics of Language Learning. New York: Kluwer Academic Publishers.